HandbollsElin

Alla inlägg under maj 2011

Av Elin - 31 maj 2011 22:00




   Snart är det konfirmation också .. Teater är det då som redovisning m.m Det var en kompis som sa

när hennes kusin tog konfirmation så va de 9 st och hela kyrkan var full.Vi är ca 20 pers.Hur många blir det inte då ????

 

Det tycker jag ä lite knääääpppppt .....  

Av Elin - 31 maj 2011 22:00




   Snart är det konfirmation också .. Teater är det då som redovisning m.m Det var en kompis som sa

när hennes kusin tog konfirmation så va de 9 st och hela kyrkan var full.Vi är ca 20 pers.Hur många blir det inte då ????

 

Det tycker jag ä lite knääääpppppt .....  

HEJ

Av Elin - 31 maj 2011 20:53

Nu efter skolan blev det lite mat och sen cyklade jag till badhuset och simade jag ett tag och sen drog det i väg på tonårs  grupp (kan man väl säga) och såg på Monsters .INC. och åt pizza ,MMMMMmm  mums!

 

       SOMMAR !!!!!!

 SNART sommar också  Nu är det bara Onsdag,tisdag,onsdag,torsdag och fredag ,fast det räknas inte ...

 

 

Av Elin - 31 maj 2011 12:35

SITTER I SKOLAN NU MEN MÅSTE GÅ!!!!!!!

Av Elin - 31 maj 2011 12:35

SITTER I SKOLAN NU MEN MÅSTE GÅ!!!!!!!

Av Elin - 30 maj 2011 19:33

 

 

Nu har det varit fotboll också   det var skit kul!

Ååå så är det match på onsdag med !! TAGGA !!

puss puuss  / jag

Av Elin - 30 maj 2011 16:18

Hej igen då bloggen!


I dag var det som vanligt på en måndag ,Skola ..... Ganska kul idag för att vara "skola"   Sett på film på So:n och jobbat in MATTEN och gått till slöjden för att göra klart kläningen.... Det gick ju så där BRA....

Skulle börja göra tryck knappar på den och så blev hela den där grejen helt konstig !! ... LITE KUL.....or not.. 


Sommarlov snart !!!!!  nu är det bara tisdag,onsdag,tisdag,onsdag,torsdag och fredag kvar, fast den dagen räknas inte !! JAAAAA SNART SOMMAR  


ÅÅ något som inte äää bra det är att Crille åket ut ur big brother(inte bra) Fast av dom som är kvar ska Martin nog vinna tycker jag   Ska äta nu ,sen fotbolls träning  så herra/ jag  

 

Av Elin - 29 maj 2011 20:44

Har knappat kunat blogga i dag ..  Men nu blir det lite blogg i allafall...  

Igår var ja ju på bio (pirets) ... Den var skit bra..  Den som inte har sett den gå ooch se den !!NU!!          / den får 5 av 5  Av mig iallafall.....men i dag har jag varit på gudtjänst för att få fler gudtjänst lappar til konfirmationen!!

Åå så har jag varit hos Evis (Evelina) hela dagen har gjort massa grejs som jag inte orkar skria nu (men det kommer lite bider sen i från oss)och så har jag vait hos mormor och firat morsdag....


Jag tycker å synd om mamma för hon ää liksom så ledsen för ( jag vet inte ) allt blir fel när vi ska göra något tillsammans.....Men vi fr väl se om det blir bättre sen   


PUSS PUSS   / jag SE YAAAAAAAA

Ovido - Quiz & Flashcards