HandbollsElin

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin - 31 augusti 2011 21:04

Har just tagit en varm dusch efter en rolig fotbolls träning, imöra blir det skola och brass sen drar jag hem och gör matten ...!! natt natt 

 
Av Elin - 30 augusti 2011 18:20

NU lägger jag mig med  new moon för 4:erde gången gilt  den är sjukt bra ... lite musik och och bra bok det är livet .. träning i kväll Handboll äntligen !!! så länge sen det var riktig handboll


Av Elin - 30 augusti 2011 16:30

                   Todays´s  attire                                   


  t-shirt-HM skärp-HM Shorts-stil skor converse-berkvist skor

Av Elin - 28 augusti 2011 19:04

Ja  vad ska man säga nu har den första skol veckan gått,Träffat alla gamla kompisar och i möra börjar en helt nu knasig vecka med skola,handboll,fotboll... På prat om fotboll hade vi  match i dag mot olsäter vi vann med 6-0 och jag gjorde 2 mål !! men ses


Av Elin - 24 augusti 2011 20:05

 Det består av krispig båtten och smörkräm och choklad det är mummmmma!!! ne men nu har man ju börjat skolan och redan fått läxor det är mindre bra .. lite för hård början ,Första veckan vilka lärare vi har  men det får väl gå i allafall.. Nu är det ju sista året på frykenskolan i allafall!! Match på söndag också mot olsäter ,vinna ska vi !!!! 

Av Elin - 22 augusti 2011 19:32

Nu har första skol dagen gått.... 

Det gick väl bra och å så ... Men i möra går vi efter vanligt schema, så då får vi se vad det blir då !!

Av Elin - 18 augusti 2011 21:43

Nu är det snart helg och då får man väl ta och gör något  kuligt men

Mamma och Mormor i Möra då...  Måste väl  göra det bästa av de få dagar som är kvar på Sommar lovet !! Puss å kram skiver i morgon om vad jag mamma och mormor hittade på .

Av Elin - 17 augusti 2011 17:14

Nu blir det lite mat (tror jag i allafall) sen blir det fotbollträning med 95:orna ...

får väl se hur det går ??ÅÅÅåå skola på Måndag får se till att göra de bästa av de sista dagarna på lovet.

JUST det jag måste städa mitt rum med det ser ut som "PIP" själv .... Herrå allla ses i kväll tror jagv väll det rimmmmmmmmar hahaha

Ovido - Quiz & Flashcards