HandbollsElin

Alla inlägg under februari 2012

Av Elin - 29 februari 2012 22:29

 

 Haj! Nu säljer vi jävla påsk blommor för spanska resan .... jag sålt 5 grejer hitils :)

Av Elin - 29 februari 2012 18:56

       

Go Kväll folket :)

 Nu har halva sport lovet gått :/ Inte kul. Det går så himla fort.  Varför ska tiden gå olika fort och långsamt beroente på vad man gör:) Ja jag tänkte berätta lite om går dagen och dag dagen så jag börjar med går dagen.

 Igår så var jag hos polisen och skaffde mig ett PASS till den kommande barcelonaresan och vankas snart.Dåå tar man kort och finger av tryck och skriver autograf( eller hur det stavas) det var lite små kul faktiskt. fast bilden är jag INTE nöjd med. Det är något med folk och bilder man fasnar ALDRIG BRA på bild.

Men JaJa. Det är ju bara massa utlänska poliser som ska kolla på det så det får väl duga.Sen var jag på TRÄNING. Rätt gött om jag får säga det själv. Fast inte så jävla roligt kanske som jag hade hoppats. Jag hade själv dåligt fokus som självklart smittade av sig på alla andra så allmänn hyfsad träning :)

men nu över till dag dagen:

Idag har jag städat lite och varit ute på promenad och varit och hälsat på morfar på sjukhuset. Rätt chill dag + ATT JAG ÄR HELT FRISK:) Så hilma GÖTT knappt någon hosta alls nu :) Så slutet av mitt lov ska jag bara njuta :D SES gubbar och gummor

Av Elin - 27 februari 2012 21:55

 

  Tjenare Tjenare :) Sitter och snackar med Mois, Ganska mysigt :) Blev ingen träning i dag som sagt :( Men i möra ska jag ge mitt bästa på den första efter längtade träningen på 4 dagar ..... :D  men jeo ..

Av Elin - 27 februari 2012 18:21

Hola'

Sitter och vrålar/sjunger till massa böl musik hahahaha! Massa gamla lilamello låtar som man har haft i huvudet i massa år nu :) Träning sen oxå NAJS:D

Känns som om jag inte har tränat på typ 3 veckor fast det var typ 4 dagar.:$

Men jag ska inte träna i dag heller för har fortfarande lite hosta. :/ men i MORGON då skall det ske,då får jag äntligen träna :D LÄNGTAR <3 Match till helgen oxå :D mot Grums borta. VINNA SKA VI !!!! taggad till tusen :D


Jobb kanske man har till helgen oxå :D Barn vakt är yrket :) men nu ska jag se på tve så njut av musiken ovan och tänk efter hur det låter nar jag sitter och vrålar bredvid :)hahahaha SES

Av Elin - 26 februari 2012 22:27

   

 Den feber fria kvällen firar familjen med jordgubbar och fruktcocktail.GÖTT

Är som sagt feber fri men hostan sitter kvar.  Men nu är jag snart frisk.

Blev ingen handboll för mig i dag heller. men detta gjorde dom super utan mig dom vann med 32-10 :D GÖTT


SKYPE MOA! NUSNART

Av Elin - 25 februari 2012 22:37

Hej! Är fortfarande ganska så sjuk fast lite bättre sen i går, men det går upp och ner med det där.Febern kom tillbaka en sväng förut oxå inte kul :/ Så blir nog ingen match för mig i möra mot Storfors med damerna med detta kommer dom klara super bra och  vinna som fan!!

Men det är riktigt gött med sportlov nu oxå, Kännsväl som man är väl  förtjänt av ett gött lov nu + att nu har jag gott om tid att bli frisk på. Men nu ska jag gå och sova.Så jag kan vila ut riktigt :D   ses hör ni  :D 

Av Elin - 25 februari 2012 13:38

       

Hola! Är fortfarande sjuk  men har INTE  feber( jippiii ) men hostan sitter fortfarande i. Men vila måste jag lite till så jag blir helt frisk :) Så nu har jag suttit och sett på film ett tag nu rätt najs om jag får säga det själv .... Men nu ska jag fortsätta att se ett tag till :D

Av Elin - 24 februari 2012 11:18

    

Tjajajha Är sjuk :/ ligger med feber och hosta inte kul...40 graders feber i går efter middag. Fast några plus finns det verkligen inga plus med att vara sjuk.

Men nu till lite positiva grejer:

 

 Nu har ju prins Daniel och kron prinssesan Victoria fått sin efter längtade bebis. I går natt 04.26 pluppade den lilla prinssesan ut ur Victoria.   Alla  medier och nyheter är som galna över att dom har fått en bebis .... Men det ää väl lite cooollt att Victoria har fått en liten dotter med sin älskde daniel .

Men nu ska jag jobba ¨på at bli frisk så tack och hej!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards