HandbollsElin

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin - 31 mars 2013 18:08

                

 Hejsan.

Idag är det påskdagen och på påskdagen så uppstod jesus från de döda i och med det så är påsken kristendomens viktigaste högtid.

Ja, idag har varit och spelat lite med Brasset på en gusjänst och efter spelningen så drog jag ut med min lilla tremänning på en liten fototur. Det var lite mysigt och väldigt roligt eftersom jag inte har träffat lilla Matilda sen i julas. Så detta var väl behövlig, gött att få skratta av sig lite och bara vara en stund.

Men nu på eftermiddagen så har jag varit ute och gått en PW sådär i det fina vädret , jag har även kört lite hemma träning också. Gött.


Idag är det även söndag , men inte vilken söndag somhelst utan söndagen innan påsklovet. Känner redan nu att jag kommer sakna mina små pinglor iskolan :( Men kommer sitta fint med ett lov nu efter allt slit både med skoluppgifter och träning.Nu är även handbollssäsongen slut för min del och det känns ganska tragiskt faktiskt. För att nästa år kanske det inte finns något Torsby if damlag, för denna säsongen har vi haft ganska ont om folk så nästa säsong kanske inte folket räker till :(  Men man kan väl hoppas :)

Hoppas alla får en bra söndag kväll så ses vi i möra :9

Puss puss //Elin

Av Elin - 30 mars 2013 20:37

   

Efter en go spring tur ska jag nu lägga mig och läsa en grym bok som jag skulle vilja rekommendera till alla bok lovers där ute.

puss puss// ELN


Av Elin - 30 mars 2013 15:30

       

I dag är det påskafton och mormor har varit här på påsklunch. Super mysigt. Under lunchen så målade vi påskägg och åt goosig mat.Sedan åkte mormor hem och en halvtimme senare kom pappa, när han kom så gömdes det påskägg som jag senare fick leta efter. Påskäggdet var fullt av smått och gott så att vara utan godis var en lätt match när man fick andra saker att roa sig med :) Nu ska jag ut på en springtur och sen ska jag hem och se på molanders.

Puss puss//Elin

Av Elin - 29 mars 2013 20:15

 

 Tjenere.

Har nu varit iväg på musikal som var bra eller nej. Den var sådär om jag nu ska säga hela sanningen. Nu ska jag kolla på lite film och sen ska jag sova för i morgon är det påskafton.

kramis kramis //ELin

Av Elin - 29 mars 2013 13:43

Igår så var och några klass kompisar på stan och fikade. De var as gött och mysigt , efter fikande så drog vi även ut på en shoppingtur där kontot slutade någon hundring lättare. Allt detta roliga bidrog till att tåg resan hem inte var lika jobbig och tråkig som brukade vara. Så när jag kom hem så åkte jag på brassövning där jag bestämde att jag idag ska på musikal. Jesuschrist super star är det vi ska se på. Så om några timmar bär det av till Dalby där musikalen håller till.
Puss puss // Elin

Av Elin - 28 mars 2013 12:45

 

Hejsan!

Nu sitter jag och två klasskompisar kvar i skolan och pluggar psykologi när alla andra har stuckit. Av lärarna får vi mängder av plus medans de andra får ogiltigfrånvaro.Hihihi

Om 30 minuter får vi gå på ett efterlängtat påsklov som jag ska spändera med släkt,plugg och mängder av träning. Efter skolan nu ska jag och några vänner gå och påsklovs fika (fira att det är lov) sen kanske vi också ska shoppa . Får se hur vi gör. Men nu ska jag plugga vidare med psykologin så man blir färdig någon gång. 


Bilden övan målade jag för någon veckan sedan. Ganska bra om jag får säga de själv.
Men så går det när man har för"mycket" fritid..


Puss puss// ELin


Av Elin - 26 mars 2013 20:15

 

 Tjenis Penis!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen efter en goo PW. Nu ska jag äta och börja förbereda mig inför alla redovisningar i morgon. Imorgon ska jag ha 3 stycken redovisningar en i spanska,svenska och religion det ska bli nice de. Sen har jag viktig match i morgon kväll med mot Helton . De kommer bli skit kul och nervspännande.

Herra // Elin

Av Elin - 26 mars 2013 11:30

             

 Hejsan!

Ja, vad ska man skriva eller rättare sagt var ska man börja.  Denna veckan har det hänt ganska mycket fast det bara har gått 2 dagar av veckan. I går så var jag ute och sprang innan skolan och då jag köde min debut springning här i Karlstad , jag tog I2 skogs rundan som är en goo skogsväg runt ett berg typ. GÖTT. Efter skolan gick jag med Ingrid och Linus till Carlings för att köpa nya barllor , efter shoopingen så blev vi bjudna på våfflor som Ingrid och Linus gladerligen tog emot. Senare skilldes vi åt och jag skulle med 15.50 tåget.  När jag kom hem var det plugg som väntade på schemat och det var väl behövligt. Jag skrev färdligt svenskan så nu är det bara den muntliga presentationen kvar. Jag gick även och la mig tidigt för att vara pigg och glader i dag när jag vaknade.

Idag ska jag inte träna för att vi har en mycket viktig match  i morgon mot Helton. Vi ska slå dom sååå hårt och jag är så taggad :)

Nu måste jag dra för vi har lunch.

Puss puss// Elin

Ovido - Quiz & Flashcards