HandbollsElin

Alla inlägg under december 2011

Av Elin - 29 december 2011 19:08

 

BILDEN SÄGER 10000000 ORD ...

Av Elin - 28 december 2011 21:48

     

Har beställt dessa :) hinner inte ens prova de ny köpta kläderna innan jag köper nytt. Hahaha sån e jag . Puss o puss

Av Elin - 28 december 2011 00:30

 

TRÖTT !!! med kan inte sova.. Känns som om jag måste gå och sova men orkar inte, kan verkligen inte sova. Har ju en helt LEDIG dag i morgon så kan ju vara uppe hur länge jag entligen vill. Men ska försöka att sova nu så puss puss

Av Elin - 27 december 2011 22:03

   

Idag har man ju varit på konsert.... Roligt,roligt.. gick väl sådär .. men ok ändå ...

Av Elin - 26 december 2011 17:07

           

 Dagens inhandlade prylar ....Har varit i karlstad och handlat lite ,smått och gott till min garderob. Blev ingen kamera.. :(  men aja hittade massa annat kul i allafall :) SES PUSS PUSS

Av Elin - 25 december 2011 19:13

 

TJA! funderar på att beställa en sådan kamera...... Samsung N11 tror jag att den hette.Rätt nice ,VA ? men måste tänka lite först!!

Av Elin - 25 december 2011 13:13

   

TJA! 

Kl.15 ,00 Ska jag på " Alvin och gänget 3" med min lella "kusin" Viktor.           

Av Elin - 25 december 2011 00:02

           

Hej !

EN VÄLDIGT nervös Elin ställde sig och sjöng "tänd ett ljus " i mörs, Gick väl så där eller vad ??

Känns bra nu i allafall..Fast all nervositet har inte försvunit än ur mitt arma innre, känns som jag ää kär ...  Låter knäppt men det ä sannt. Vet inte i vem men känns GÖTT bara....
På bilderna ovan så har ni sett några av mina unterbara julklappar    Så det blir nog en karlstad resa till veckan ska ni se...  Men GOD JUL !

Ovido - Quiz & Flashcards