HandbollsElin

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin - 31 maj 2013 20:08

   

Hola! Först vill jag bara säga sorry för mitt dåliga stavande och särskrivande, jag suger på det. Men det får ni leva med. Nu över till de viktiga. Idag har jag, Lou och Ingrid varit en sväng på stan och shoppat lite. Fick med mig lite saker hem och är nöjd över mina köp. De blev en bikini topp,svarta byxor och ett par ballerina skor,dock är allt svart och inte så sommrigt men det får duga.

Nästa vecka tar Moa studenten så då ska hela familjen eller rättare sagt mamma, pappa och jag till Borås på kalajs. Sen på kvällen måste jag åka från Göteborg till Oslo för dagen efter ska jag jobba, så fullt upp blir det nästa vecka.  Nu måste jag göra något annat kul så skriver ingen mera.

Kyssen

Av Elin - 31 maj 2013 13:24

Av Elin - 29 maj 2013 12:40

Men dä ä väl gött att de är 13 dager kvart till sommarlov och att plugget för en gång skull rullar på. Men det hade varit förjävligt gött och åka tillbaka i tiden lite och bara ligga i mammas famn , gråta för ingenting. Som ett litet barn.

Av Elin - 27 maj 2013 19:24

   

Bonjor. I dag har jag fått förvånansvärt mycket gjort i skolan, jag och Samiboy har gjort klart historia uppgiften och jag har gjort klart någon arbetsmarknad sak som jag missat när jag var på fotbollscupen förra veckan sen har jag också haft matte muntliga. Jag tycke faktiskt att de va ganska svårt.. men jag får hoppas att det gick bra.

Har även uppskrivet i telefonen hur många dagar det är kvar till speciella tillfällen/event och i dag såg jag att det bara är 15 korta jävla ynka dagar kvar till sommarlov. På sätt å vis känns det väldigt vemodigt att lämmna alla mina fina vänner under sommaren men sen kommer alla fördelar med sommar och tar över, då inser jag hur gött de ska bli med ett efterlängtat långt sommarlov. Är mycket medveten om att det kommer gå väldigt fort eftetsom att jag har mycket planerat och jag hoppas verkligen att jag tar vara på varje litet ögonblick så att jag inte missar något. 

Nu måste jag städa lite och sen kanske ta en cykel tur till ica om jag hinner och har lust :)

Kyssen

Av Elin - 26 maj 2013 20:06

   

Hejsan! 

Jag stör mig på mina föräldrar, dom kan fan aldrig planera. Jag blir så jävla förbannad på dom.

Men så slut om det. Är nu hemma efter 900års buss åkande och en jävla massa gnäll. Så ska nu städa lite och en hopps jag på lite mat i magen. Mat i mitt hjärta.

Den kommande veckan nu ser jag faktiskt fram emot, för på torsdag ska jag klippa och färga mig. Ska bli skit gött. Å på fredagen efter skolan ska jag och Ingrid på en liten shopping runda då jag ska in handla:byxor(svarta),Bikini(Färgglad& Bygel) Och eventuellt: Jeansshorts(Högmidja), Långklänning/Maxiklänning( Vit eller färgglad),Mobilskal( ett fint ett). Jao det var väl det. Men något som jag verkligen behöver är ett par nya converse för att mina bästa konpanjoner har jag haft nästan varje dag i ett år nu är jätte trasiga :( Lilltån sticker ut och det är hål under trampdynan så jag blir jätte blöt när det regnar. Inte bra, så det är verkligen något som jag måste köpa snart  :)

Kyssen




Av Elin - 26 maj 2013 10:15

Hola. Igår var jag på avdelningsmöte på Tusenfryd och där åt vi mat, åkte lite karusell och pratade om lite attraktion och park info. De va kul och väldigt intressant. Nu sitter jag i soffan och inser att jag måste disk fast jag försöker att dra ut på det så mycket som möjligt. Men nu måste jag sätta igång med det så vi ses mina vänner!

Av Elin - 25 maj 2013 10:12

Oslo nästa, tuuuttuut.

Ja om typ en timme kommer pappi och hämtar mig, då han ska ta mig och min packning till tåget som går 11.22

Sen är det tåg och buss som gäller innan jag kommmer till Oslo och mitt lilla krypin. Senare i kväll väntar avdelningsmöte och sedan en massa MAT men även karusellåkande, Hoppas på en lyckad kväll/eftermiddag.

Ha en fortsatt bra helg mina vänner för det ska jag ha!

Kyssen

Av Elin - 24 maj 2013 18:02

   

Hola. Har nästan precis exakt nu kommit hem och hitills hunnit med att packa ur gym-/skolväskan, ätit kvarg och nu sitter jag vid mitt skrivbord lyssnades på musik och skrivet ett blogginlägg. Kan ni gissa vad jag lyssnar på?.....

Självklart ROBIN STJERNBERG , rättare sagt på you. Den är så jävla bra, seriöst har lyssnat på den fyra månader i sträck nu och jag kan inte sluta. Helt sinnes.

Men jao, efter skolan vid typ 13.50 drog jag och Emelie till gymmet för ett gött och slitsamt pass på cirkus en och en halv timme. Svettigt värre var det och på tåget hem mötte jag några gammla klasskompisar och vi satt och prata om allt och lite till,Mycket trevligt. Just nu sitter jag som sagt hemma och är svett, har inget vettigt för mig förutom att vänta på pappa så vi kan åka och handla inför Oslo som jag ska te i möra.

Men nu måste jä duchsa  och sen kanske plugga lite eftersom jag har 10000057 saker att göra, sen hade det ju varit bra om jag lyckades städa lite också. Fy fan så myck å gär, sen måste jä packa in för imorgon oxå.  Inte kult.

Men vi höres gubbar!  Kyssen

Ovido - Quiz & Flashcards