HandbollsElin

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin - 28 februari 2013 21:41

Idag har jag träffat Anton Ewald, Robin Stjernberg,Oscar zia och mång fler. Men inte Danny saucedo, så i möra så ska jag och friendosarna i väg och snoka efter honom. Hihi. Vill verkligen träffa honom och då måste jag hoppas på det bästa. Pusså kram

Av Elin - 27 februari 2013 22:56

Hejsan
Nu har det gått lika många dagar av lovet som det också är kvar. Under dessa dagar har jag varit ute mycket i det fina vädret som varit under de senaste dagarna och jag har läst mycket i min nya boka jag fick av Moa. Jag har till och läst ut boken och sett filmen på bio "små citroner gula", jag blev faktiskt lite besviken när filmen inte över huvud taget inte liknade boken. Men boken kan jag faktiskt rekommendera för den var riktigt bra .
I morgon bär det av till Karlstad för att träffa Danny och Gina inför mello, det ska bli mycket trevligt. Då kommer även en av mina saker på min " måste göra innan jag dör " checklist att bli uppfylld och det är att träffa finnaste Danny Saucedo.Nu ska jag duscha och äta innan det blir natta för min del.
Här kommer några bilder min kväll ute och bra musik som jag kan rekommendera.
Puss puss och godnatt // Elin

Av Elin - 23 februari 2013 10:41

Idag har jag haft lyxig lång frukost. För att tagga in för match.

Av Elin - 22 februari 2013 15:12

                       

Av Elin - 21 februari 2013 22:41

Är sjuk. 

Jag kännde i tisdags att jag började få lite smått ont i halsen och i går vaknade jag med hemskt ont i halsen och verkligen så verkligen mådde skit. Men till skolan åkte jag ändå och i slutet av dagen var jag helt döö ,kände att jag var walking dead .Fyy. Redan igår så beslutade jag mig för att vara hemma idag så jag kunde slappna av och sova ut . Idag har jag sovigt och kollat på serier,film och tv ,sovit, ätit och pluggat. Jag har skivivit klart rapporten och skickat in den ,jag har även skrivit på religions grejen och på engelskan. Känn skönt att va klar med den jädrans rapporten. 

Nu äre dax att lägga sig så herra

Puss puss // Elin



Av Elin - 19 februari 2013 19:18

Rymden är är mycket fin plats.
Rymden är alltid intressant att tala om.
Rymden , rymden, rymden
Rymden är en vän som aldrig försvinner.

Av Elin - 16 februari 2013 16:21

 

Idag har jag gått till coop och besökt mormor och morfar. På coop köpte jag nötter och mörkchoklad för ikväll när det ä mello.  så har jag självklart pluggat nu är jag på diskussions delen på rapporten så nästa vecka är det bara slut spurt och mycket plugg som gäller. Måste verkligen bli färdig med den där jävla rapporten. Hejdå

Puss puss //Elin

Av Elin - 15 februari 2013 23:00

       

 Nu har precis Moa gått här ifrån och jag sitter och kollar på youtube klipp.

Vi har varit på resturang och varit ute på promenix . Jag tycke de vart skit mysig fredag och jag är jätte nöjd med helgen hitils. Får njuta av den tid som är kvar av kvällen för i morgon väntar en massa massa plugg och städande av rummet.

Puss puss // Elin

Ovido - Quiz & Flashcards