HandbollsElin

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin - 30 oktober 2012 22:14

   

Tjänare!

Nu sitter jag här och har höst lov. Hade längtat jätte mycket men nu har det gått några dagar och jag har skit tråkigt. Jag vet att det låter konstigt men JAG LÄNGTAR TILL BAKA TILL SKOLAN !

Å nu under lovet har jag verkiligen insett hur stor inverkan det har varit på mig att börja på gymnasiet. Hur många bra kompisar jag har fått och hur mycket jag har lärt mig om mig själv. Ville bara få ur mig mina nuvarande tankar.

Men ha en god kväll mina damer och herrar :)

Av Elin - 21 oktober 2012 20:18

 

Tja i dag har jag uppnått höjden av lathet. Jag har gått i mina pyjamas byxor och t-shirt hela dagen ,Gött som fan! Så har jag oxå förberett lite födelsedags fika åt olle (Olivia) som fyller 16 i morgon :) Grattis i för skott :) Nej nu ska jag fortsätta se på Glee och snart skypa med Fridolf(frida)


Bilden är redigerad av Lisa persson :)

Av Elin - 20 oktober 2012 20:32



 

Tjenare!!

Sitter här i min gooa fotölj och götter mig! Ser på lite film medans alla andra i från min klass är på "klassfest". 

Jag bestämmde att inte gå på festen för att jag  måste plugga och jag ville  bara vara hemma för en gångs skull.

Så nu sitter jag här och myser i en huddie jacka :)
På onsdag ska jag hem till Mats (Matilda) och "leka" med henne innan matchen mot Arvika :)

Men nu ska jag fortsätta se på film och götta mig :D :D :D :D

Av Elin - 12 oktober 2012 10:39

     

LOVE!!!!!

Nu sitter jag och Fridolf (frida) på historia och vl lär oss om franska revolotionen!

Av Elin - 9 oktober 2012 19:50

 

Idag har det varit en allmän bra dag, har inte gjort något speciellt men det har bara varit bra.

Efter skolan var jag och Mats(Matilda) på stan och jag köpte hårspray och hon kollade på klänning till ett dop hon ska på. Ja och det var tvevligt det :) Men nu ska jag se på sista avsnittet av "Dans palatset playa del sol "

Hare gött

Av Elin - 9 oktober 2012 06:34

 

En bild säger 1000 ord , så varsegoda :)

Av Elin - 2 oktober 2012 17:26

 

Fina Väner Från skolan!   

I dag har det varit en super dag i skolan!
På tisdagar på klaragymnasiet har vi speciella tisdagar där man får jobba med vad man tycker att man behöver jobba med eller vad man ligger efter med:)

Det är väldigt gött att känna att man verkligen hinner klart med allt :)

Å nu sitter jag på tåget med Mcdonalds nya twix glass ( Skit god ) å bara mår gött, ska för övrigt hem och se på avgudade "svenska hollywod fruar" som är så jävla bäst. Så PUSS på er så ses vi någon dag :)

Av Elin - 2 oktober 2012 06:27

 

On the train bitches !

Nu är klockan 06.27 och jag är på väg till skolan, Inte jätte kul om jag får säga det själv. Men min snälla mamma försöker hitta en lägenhet till mig så jag slipper åka varje dag.  Hoppas det finns någon snart :) Men nu måste jag sluta tyvärr!

See Ya

Ovido - Quiz & Flashcards