HandbollsElin

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin - 31 juli 2012 21:11

 

Hejsan!

 Idag har jag och familjen varit hos mormor och morfar för morfar fyller år i dag.I dag fyller min älskade morfar 78 år plus att mamma och pappa har varit gifta i 19 år i dag så denna dag är deras 19 bröllopsdag  och sist men inte minst så har jag och mitt under bara namn namns dag i dag :) Men nu ska jag ta en dusch och bara må gött :)

GRATTIS MORFAR   GRATTIS MAMMA OCH PAPPA   Grattis mig själv också :)

Ps: tårtan på bilden har jag gjort själv :Ds

Av Elin - 30 juli 2012 20:45

 

Tja!

I går var jag i Sunne på fryksdals dansen! Vilken fest det var, Själv dansa man tills det stängde och sjöng med när Björn Rosenström spelade. Riktigt roligt och underbart. Har inte haft så kul sen skolavslutningen. Fast nu är jag hemma  och är sjukt trött efter en lång natt så nu ska jag fasen sova !!!ses

Av Elin - 27 juli 2012 16:45

   

Hej i dag i det fina vädret har jag varit på Torsby och handlat lite. Jag har varit på systrarna ( där det mest finns tant kläder) men också en del kläder från veromoda och only.Den blå T-shirten som är på bilden den köpte jag i dag.Den är riktigt snygg tycker jag själv :) Tack och adjö :)


Av Elin - 24 juli 2012 22:31

Gammal bild "

Förut var jag ute och gick och så gick jag förbi biografen här i torsby och såg att det skulle gå en bra film om ca 15 min, då slog mig tanken. Jag ringde mamma så fick hon komma förbi med en slant och jag fick gå på spontan bio. Jag satt där i tränings kläder och såg på en väl förtjänt film :)

Av Elin - 24 juli 2012 17:00

   


Nu ska jag mysa!

Ska se på Bert och äta lite efter längtad glass. :)

LOVE elin

Av Elin - 24 juli 2012 11:48

     

Tja!

Nu på förmiddagen har jag handlat lite på internet, Detta är grejerna jag beställde.
Tröja-Ellos 129Kr
Jeans-Ellos 299Kr

T-shirt-Ellos 69Kr

Nu ska jag snart ut och gå  så ses


Av Elin - 23 juli 2012 22:25

     

Hej!

Nu har jag kommit hem från ett fantastiskt trevligt och roligt läger. Jag har varit med massa roliga kompisar och lärt känna nya människor. Så nu är det bara att vänta ett år till så man kan åka dit igen :)

Nu i veckan är det fryksdals dansen har i värmland,Det ska man själv klart på och det ska bli riktigt roligt .... många bra artister är där och spelari år så är riktigt peppad inför detta evenemang:)   nu ska jag beställa lite kläder :) men Puss och kram

Av Elin - 14 juli 2012 16:36

'

Hej!

Sitter nu för tillfället och lyssnar på lite skön musik.  Har nu på förmiddagen varit och firat min kusin Mickaela på hennes 20 års dag, Ganska mysigt!! Önskade att jag kunde tillbringa mer tid med mina kusiner för dom är allt riktiga godingar:) Senare i dag ska jag iväg och vara barnvakt (Ett bra och roligt sätt att  tjäna pengar på) Då har jag tänkt att vi ska se på lite rolig film, Måla naglarna och ha en mysig tjej kväll :)   Puss puss 

Ps: Nästa vecka ska jag på läger så det här är sista inlägget för nästa vecka. Men jag kaske hinner en snabbis  i möra (vi får se):Ds

Ovido - Quiz & Flashcards