HandbollsElin

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin - 29 januari 2013 21:24

Nu sitter jag i brorsans lägenhet i Karlstad efter en lång skoldag och gött gym pass med body pump och cross trainer. På gymmet hängde jag med underbara Matilda och jag tror att båda var helt slut efter den jäva body pumpen. Gött. Så nu har jag käkat subway mat och sitter å kollar svenska hollywood fruar å götter mig . Ska snart sova för jag är så jävla trött i hôv och i kroppen så jag är utvilad och pigg i möra in för ännu än lång skoldag och handbolls träning....
Puss puss //Elin

Av Elin - 27 januari 2013 21:28

Idag har det varit en fantastisk dag och allt har flytigt på.
Först i dag så spelade jag match trots den brutna näsan. Jag får inte spela förens om typ 2veckor igentligen men regler är till för att brytas,det är mitt motto. Matchen slutade 28-11 känndes ganska bra med tanke på att jag inte har stått i mål på ca:2 månader.
Sen nu i kväll så har jag och mamma kollat igenom massa bilder på mig när jag var liten och sedan massa sagor som jag har gjort i årskus 1-3 typ. Jätte mysigt om jag får säga det själv.
Nu ska jag se på Taken som går på tv4.
Puss puss //Elin

Av Elin - 24 januari 2013 23:15

   

 JAG FICK SOMMAR JOBBET PÅ TUSENFRYD!!

 Detta är nog den lyckligaste dagen i mitt liv och jag var super nervös innan , men det slutade i gott redultat.

Nu ser jag framemot en kul sommar med mycke skratt, lek och mycket klirr i kassan. Skit kult men något negativt med detta är att jag måste lära mig att läsa norska. Lyssna till norska är inte så svårt men att läsa ,det är ju som bortblåst fattar inte ett ord. Hoppas det går bra i alla fall:)


Nu väntar också en lång buss resa hem till Karlstad men den resan är som en fis i rymden nu när jag har fått en skit kul sommar jobb !!!


1000000000 PUSSAR från en trött,lättad, lycklig och helt underbar Elin

Av Elin - 16 januari 2013 20:15

 

 Idag fick jag svar från min ansökan från Tusenfryd ( ett liseberg fast i norge).
Å jag ska dit på intervju näst nästa torsdag, lite spänd med det ska bli kul :) Taggad.

Puss Elin

Av Elin - 13 januari 2013 15:12

Hej!
Nu var det någon vecka sedan jag bloggade sist och jag har under denna insett att jag typ aldrig har tid att blogga. För nu har massa träning ,hälsa, skola,handboll och ett socialt liv. Så nu kommer jag att ta en mycket lång paus från bloggandet och verkligen ta tag i mig jävla liv.

*Jag ska minska enormt i vikt.
* Jag ska börja sjunga på riktigt.
* Jag ska ha minst C på alla uppgifter i skolan.
*Jag sak bli grymt vig (så jag blir en ännu bättre handbolls målvakt)
*Jag ska hitta en pojkvän.
*Jag sak Ha mycket kvalitets tid med mina fin fina vänner.
* Jag ska ta var på tiden. Å leva i nuet

Carpe diem !!

Puss å kram och så hoppas nu kalarar er utan mitt bloggande : *

Ovido - Quiz & Flashcards