HandbollsElin

Alla inlägg under november 2012

Av Elin - 27 november 2012 13:02

Sne

Av Elin - 26 november 2012 15:25

Har inte bloggat på ett tag och det vet jag .Men nu gör jag :p

Av Elin - 17 november 2012 12:52

Hej:)
Idag har jag hitils bara legat i min säng och halv sovit. Skit gött , jag har också funderat på att ta en spring tur lite senare.
I dag ska jag oxå på bio och jag ska på "breking dawn part 2" alla jag känner som har sett den säger att filmen är skit bta så jag får hoppas på det bästa.Jag vill oxå säga GRATTIS MOA PÅ 18 ÅRS DAGEN !!! hoppas du får en toppen dagXD

Av Elin - 13 november 2012 16:56

Tjenare
Nu väntar en 90minuters tågresa meg Jonh lennon .hahahaha
Nej men fin kväll var det i Karlstad i allafall:)

Av Elin - 13 november 2012 16:55

Tjenare
Nu väntar en 90minuters tågresa meg Jonh lennon .hahahaha
Nej men fin kväll var det i Karlstad i allafall:)

Av Elin - 12 november 2012 12:20

Tjenare
Änu en dag i skolan, sitter här i skolans fina soffor och fikar med Ingrid . Nice bajs tycker jagXD

Av Elin - 11 november 2012 22:08

Hej
Nu har jag kommit hem från en underbar helg i fin fina Värnamo. Med mycket skratt,bus och mycket bra musik . Jag har suttit på en minibuss nästan hela dagen ,även sovit 90% av tiden skit skönt !!! Men det är ju faktiskt skola i morgon så jag ska nog ta och gå å sova snart det har ju varit en ganska slitsam helg :-P

Ovido - Quiz & Flashcards