HandbollsElin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elin - 31 oktober 2011 22:19

 

RUBRIKEN säger 1000000 ord.

Hej igen nu har varit på träning och jag känner mig helt slut körd! Känns som jag ska spy,svimma,dö allt på samma gång. HUR SKA JAG ORKA MOPEDKURS,FOTBOLLSTRÄNING OCH HANDBOLLSTRÄNING I MORGON ?

Har absolut ingenaning men nu ska jag ta en varm dusch och se om döds känslorna rinner av !

herra <3 ses puss puss

Av Elin - 31 oktober 2011 16:47

HEJ!

I går var jag som sagt på bio,På Tintin. En skit bra och rolig film!. Får 5 av 5 i betyg! Men min favorit kommer alltid vara Milo<3 Han ä så söt<3

Men nu sitter jag men en skål soppa och njuter av tillvaron efter en dag på moped kurs. En rolig dag ,men väldigt lång och i morgon är det oxå moped kurs och på Onsdag ska jag och en till från kursen köra simulator och på bana. Riktigt kul! Träning sen <3 Så fyller jag år Nästa onsdag <3 15 ÅR <3 LÄNGTAR! ses puss puss


Av Elin - 30 oktober 2011 13:40

FÖRE:        

EFTER:      

Fint det blev eller hur!    Nu när man har städat så är man ju välförtjänt av att gå på bio! Så kl:16.00 ska jag gå på bio! Jag ska gå på Tintin  Hoppas den är bra och jag skriver en recention om den sen . PS:MOIs logga in på skype<3:DS


Av Elin - 29 oktober 2011 22:05

Man kan verkligen spela på ALLT!!

Av Elin - 29 oktober 2011 19:06

     

Tja! I kväll blir det hemma kväll med hemmagjord pizza och godis!  Kanske lite skype med MOis oxå... Väl förtjänt efter en JÄTTE BRA och rolig match mot kristinehamnm,Vi vann med 17-25 tror jag om det inte var mer. Men nu blir det att äta och bara Tagga moped kurs.  Puss puss

Av Elin - 28 oktober 2011 22:26

   

Nu ska Jag om ca 10 sek gå och sova! För måste vara utvilad till matchen i morgon !  Men lite mer skype med Andreas  och Henrik. TAGGA NU BRUDAR!  

Av Elin - 28 oktober 2011 19:26

Tjenare tjenere Nu har äntligen HÖSTLOVET börjat   Nu blir det att chilla i en hel vecka eller nästan i allafall. För jag ska gå moped kurs i tre dagar! Hoppas att det går BRA   Men i morgon är det Handbolls match mot Kristinehamn.VINNA SKA VI! Men nu är det skype med MOis och sen blir det "sommar med Göran"

 SES <3 puss puss

Av Elin - 26 oktober 2011 19:07

I bland går livet väldigt långsamt .Det enda man vill är att allt ska gå lite fortare.(men det går absolut inte för sig)

Hade spanska prov i dag gick väl sådär...  Men får fortsätta i morgon med. Vi ska skriva en rese berättelse påhittad eller sann spelar ingen roll. Men själv skriver man en sann berättelse och när jag var i stockholm senast.


Nu  har Moa skaffat skype med så Bara längtar till hon loggar in så vi kan prata  Bara en sak till "fusk LISA,ELLEN,LINN och är i spanien och göttar sig " och snart kommer dom hem helt pepparkaks bruna Vill oxå utomlands!! Men snart fyller jag år med . OM PRECIS 2 VECKOR I DAG !!  SES 

Ovido - Quiz & Flashcards