HandbollsElin

Alla inlägg under april 2013

Av Elin - 29 april 2013 20:41

Av Elin - 28 april 2013 13:05

Äntligen sitter jag på bussen i väntan på atr hemresan ska starta. Jag har haft en underbar helg i Oslo där jag jobbat, träffat nya vänner och bänkat fram för disney channel. Det har varit väldigt kul men också slitsammt så känns hem resan på bussen som en väg till himlen. Ser nu ännu mera fram emot sommaren då jag ska jobba arslet av mig och ha skit kul med nya vänner.
Men änndå känns det vemodigt att lämmna alla mina fina hemma i Sverige. Så puss på er Ingrid, Mats, Louise, Moa, Klara, Frida, Evelina och hela jävla Sa1A. Puss puss puss puss kommer sakna er massor.
Nu har bussen börjat rulla så jag ska ta och ploppa i lite Robin Stjernberg i mina öron och sen ta en välförtjänt tupplur.
Puss och kram // Elin

Av Elin - 26 april 2013 19:06

 

Love norska disney channel :) 

Kom fram til Oslo vid halv tolv typ då gick jag till norges motsvarighet till skatteverket för att få skattekort och ett norskt personnummer. Är så stolt över att jag klarade det där helt själv :D. Efter "äventyret" åkte jag till lägenheten här i Oslo och här har jag suttit sen dess. Skit tråkigt. Men jag har ju tv:n till min hjälp och den norska disney channel är ju det skönaste.hahaha Nej men nu går i allafall Tarzan som film och det tycker jag är grymt! För Trazan är lätt den bästa disney filmen någonsin, musiken är skit bra och tarzan är bara för söt. Nu ska jag bänka mig under en gosig filt och bara mysa.

Puss puss //Elin




Av Elin - 26 april 2013 08:32

   

Hejsan!
Sitter nu på en buss på väg till vårat grannlands vakra huvudstad. Där jag under helgen sa få jobba på riktigt för första gången. Tycker personligen att det ska bli jätte kul och spännande.
Ha en bra dag för det ska jag :)
Puss och kram //Elin

Av Elin - 25 april 2013 20:45

   

 Pust. huhh

Har precis kommit innan för dörren hemma och jag har massor att stå i. Jag ska packa in för imorgon då jag ska åka till Oslo för att börja jobba på riktigt,jag ska duscha och sova för det behöver jag verkligen. Är sååå trött.  I dag drog jag ut med Ingrid på stan en stund för att hon skulle köpa nya gå skor. De var lite cozy för att då kunde man lätt hjärtat och hjärnan och bara tala ut lite. Nej nu ska/måste jag ta tag i alla sakerna jag ska göra så kyss och klem.

Av Elin - 24 april 2013 19:05

       

Istället för att ta snygga och fina bilder är jag bara mig själv. Hihih


Ja. I dag har jag varit vild,glad och helt underbar. Robin har släppt sina nya låtar på spotify och jag bara lyssnar sönder. Såå jävla bra.

Asså jag vet inte vad det är med mig i dag? Har varit skit glad och bara sprudlat. Kanske för att det är fint väder,  många uppgifter av klarade i skolan och att det nu sitter några snygga skor på en transport på väg till min dörr för att plinga på.  Mår helt underbart. NU ska jag njuta av GRYM musik och dammsuga mitt lilla rum.

Av Elin - 23 april 2013 23:00

Ja. jag vet det blev inte bruna men när jag skulle beställa i dag så fans inte de bruna i min storlek så det fick bli beigea. Det är fint det också.

God natt på er så ses vi i möra:)

Av Elin - 22 april 2013 16:30

   

Idag är en hyfsad dag. Jag har haft det trevligt i skolan och jag fått ganska mycket gjort. Men i morgon väntar nationella provet del B i svenska och jag är ganska nervös för man vet aldrig vad som kan hända när man skriver prov. Nej men jag får hoppas att det går bra. Efter skolan gick jag och Tea till stan för att jag hade lite tid över innan mitt tåg gick och jag ville ha lite sällskap. Så vi satt och läste lite skvaller tidning och drack ramlösa. Nice.

Så nu sitter jag på tåget och hoppas på en trevlig resa.

Hej då och puss Elin 

Ovido - Quiz & Flashcards