HandbollsElin

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin - 22 augusti 2013 20:24

elinjarnry.blogg.se/


Nu har jag en ny blogg, Där kommer jag blogga från och med nu. Ska uppdatera oftare och vara en lite bättre Elin!!!

Av Elin - 19 augusti 2013 18:23

 Nu har jag inte bloggat på ett tag och det beror på att jag är jävligt trött på min blogg. Så om några dagar så ska jag fixa en ny blogg med en annan domän. Så håll utkik när jag öppnar den nya.

Jag kommer inte göra något mera inlägg på denna bloggen. Men snart kommer en ny. Jippie

Kramis Elin

Av Elin - 5 augusti 2013 22:07

Hejsan!
Idag tänkte jag berätta lite om mitt jobb. För att jag har inte berättat något om det hitils och mitt liv är inte så intressant nu. Förutom att jag jobbar hela dagar, , sommarlovet är snart slut, jag ska på robin snart och jag är nog lite kär.Men nu ska jag prata om mitt jobb, när jag jobbar så har jag två olika pass att få.De ena heter U1 och U3, de betyder under arton 1 och under arton 3. På ett pass U1 så har man fem olika attraktioner välja mellan och dem är :
Finkarusellen. Som är en såndär karusell där det är en massa hästar som går runt runt. Den är ganska rolig och få faktiskt. Man kan bara sitta och chilla.Gött
Minibil. Är små radiobilar för barn. Den suger att stå på, det är ingen av ongan som fattar något så man måste förklara 100000000 gånger.fyfan
Mc-hopp. Små motorcyklar som går runt runt. Den är jätte goo, alla barn älskar den och den är chill.
Bestefarsbil. Är motsvarigheten till farfars bilar och är väldigt nice i stå på.
Froskehoppet.Som är ett litet frittfall för barn. Den är gosii och stå på :)
Detta är ett inlägg från mobilen så de tar 100 år så skriva. Så nu örker jag inte mer.
Så kyssen mina vänner har en bra kväll!

Av Elin - 3 augusti 2013 17:47

   

Hejsan!

Igår var jag,Karin och Kristian på Tusenfryd och åkte en massa karusell. Jag hade verkligen jätte mysigt och dagen blev väldigt lyckad! På kvällen så följde jag med Paulina till hennes föräldrar som nu förtillfället campar här i Oslo, vi badade,åt tacos och pratade om dagen som varit. Mys! Men sen så insåg vi båda att de kanske är lite för sent för att åka hem. Så vi bestämmde att jag skulle sova över i husvagnenmed dem. Men då är det någon jävel som under natten gjort inbrott i förtältet och tagit tre par skor( ett av dom var mina NYA converse), en craft jacka och en kylbag full med mat. Så jävla drygt! Men jag kände på mig att något skulle hända för att dagen har varit så jävla bra och klockren, så något sånt dåligt var måste ju hända. Men jag får köpa nya på Onsdag då Juli lönen rullar in på kontot och det låter "Klir,Klir" I kassa:) I dag när jag kom hem så har jag ätit och slööööa framför datan och andra avenyn. I möra börjar även fem dagar i rad med jobb. Fy fan. Men vad gör man inte för pengar liksom!

Kramis


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards