HandbollsElin

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin - 17 juli 2011 12:17

Nästa vecka är min sista vecka på sommar jobbet de ää gött!!! Men nu blir det "I rymden finns inga känslor" ....

Av Elin - 16 juli 2011 12:17

  En goo Lördags förr middag vill jag spendera med Harry potter och lite djungelvrål... Mmmums

ICA

Av Elin - 14 juli 2011 16:45

                          VISSA ICA BUTIKER HAR LITE                        

Ja .. i Herrljunga finns det en Ica butik som hade lite Roliga kilo pris varor ........     

Av Elin - 13 juli 2011 23:00

      

Nu har jag varit och sett på HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA DEL 2 på 3D Bio den var så grymt bra.... BRA vad säger jag BÄST med rätta ord .. Snape  är ju värsta hero:n.. åå Neville han ää såå söt !     

             HARRY POTTER IS THE SHIT !!!  


Av Elin - 12 juli 2011 14:30

Nu Har Jag Varit Och Jobbat Idag Igen.. Nästa Vecka Är Min Sista Vecka De Är Så Gött 



 Men i morgon händer något alldeles speciellt i världen ..!!! Det är världs premiär....            HARRY POTTER 7 DEL 2 den måste man bara se och det ska jag  göra    

 

Av Elin - 11 juli 2011 15:45

                                 

Av Elin - 10 juli 2011 16:15

NU snart ska jag åka hem till lilla Värmland igen..!!Nu ska jag alldeles strax sätta min rumpa på ett säte i ett Sj tåg och åka .. så sen när jag kommer hem igen .../pusspuss  

Av Elin - 8 juli 2011 23:30

Nu har jag varit hos Moa i en natt och ca 12-14 tim.. och i går jobbade jag och sedan åkte jag till Karlstad med Sj tåg och då blev det ju krångel som vanligt  det blev något fel och vi var tvungen att åka buss typ i en timme och sen var det vissa som hade bebisar och hundar som var tvungna att åka taxi och när vi komm på tåget i Säffle så fick vi vänta i typ en halv timme på alla taxi bilar och på en chafför m.m så vi blev 1tim 15 min försenade till göteborg ..... skräll... att det krångelmed Sj.                 MEN NU NÅGOT LITE ROLIGARE... I dag har jag och Moa varit på Liseberg hela dagen ... SKIT KUL....  Fast det regnade 85% av dagen det regnade ifrån kl.11.55-21.35 typ men när regnet var över var det ingen kö någonstans så då var det bara att åka så mycket man orkade...... ATMOS  FEAR  är nog den näst bästa karusell på Liseberg.. Åkte det 6 gånger...! / men nu är det sova dax åå i möra blir det till HERRLJUNGA...

Ovido - Quiz & Flashcards