HandbollsElin

Alla inlägg under april 2012

Av Elin - 20 april 2012 20:30

   

Hej! Sorry,sorry för att jag inte har bloggat på ett tag nu men nu innan Barcelona resan ska jag göra ett inlägg.

Det har ju hänt en del sen jag bloggade sist, Som tex skolan har ju börjat och vi har fått till baks svenska och no nationella proven. Gick väl sådär om man säger så, men det duger väl. Plus att jag äntligen har tagit moped körkort. Jag klarade teorin i går, så idag känns det riktigt bra. Men nu har jag oxå enorm resfeber fjärilar i magen och pack panik för att man inte ska glömma något. Men det ska bli riktigt kul, längtar enormt. Barcelona nästa! Tut ,Tut

Av Elin - 10 april 2012 19:29

 

 Nu har det regnat hela jävla dagen!!!!  Så himla tråkigt. Men om en timme är det träning så det blir väl rätt gött efter massa godis under påsken. Men mindre gött och cyckla dit :( men herra

Av Elin - 10 april 2012 15:04

 

Änu en goo påsk lovs tisdag med ny städat rum och svarta vinbärs saft :)

Haaaj! Har inte bloggat sen i fredags, jag vet men nu ska jag göra det :)

 I lördags så var det ju påsk afton. Då var vi och åt påsk bord hos mina älskade mor föräldrar det var ganska mysigt om jag får säga det själv.

Å i söndags så var jag på gudtjänst som är tradition i våran familj,sen gick jag och hälsade på lilla Bella och så gick vi på lång tur.

Å igår var jag och hjälpte min morbror Johan med fotbolls träningar och så hade brasset film konsert som jag själv tyckte var väldigt lyckad :) Men nu ska jag baka lite och sen ska jag dra i väg till Bella och gosa lite i det ruskiga regn vädret SES <3

Av Elin - 6 april 2012 21:22

Tjenare!


Påsk pyntandet är klart! Plus att det är lov!!!!

Idag har jag skrivit klart so:n och stått på toria och plockat i kassar, För att få i hop den sista slanten till barca resan. NU ÅKER VI OM 13 DAGAR <3


Av Elin - 3 april 2012 18:27

 

Hej! Här kommer lite bilder från årets danspalats.

Snart ska jag på handbolls träning oxå KULLLIGT :)

ÅÅÅ 20 dagar kvar till BARCA <3 LÄNGTAR

Av Elin - 2 april 2012 20:45

   

 Hej! Idag har jag varit och klättrat klätter vägg med TAZZ. Kul var det men sjukt svårt oxå :) Men sånt e livet.

Nu har årets DANSPALATS dragit i gång oxå, Ganska kul men jeo. ( danspalats = en vecka med bara dans i stället för lektioner) bilder från spektaklet kommer i möra TROR jag :/ ses

Av Elin - 1 april 2012 19:45

   

Tjenare! Idag har jag varit lite nyttig av mig. Jag har nästan precis kommit hem från en goo spring tur och nu har jag gjort i ordning en super- sallad som ni ser ovan. Snart ska jag se på tv men nu ska jag övalit på moped helvetes frågor så herrrrrra!

Av Elin - 1 april 2012 14:09

Ovido - Quiz & Flashcards