HandbollsElin

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 23 december 2012 23:42

Tjâna !!!
Imorgon är det julafton och jag har inga jul känslor över huvudtaget. Det känns bara jävligt tragiskt att det är jul och lov å allt dä där därför att det här året har gått himmlans fort ska in veta, Nu har jag fan gått på gymnasiet i ett halv år och jag minns första skol dagen som om den var förra veckan asså det är helt absurt. HELT SJUKT !!!

I morgon ska jag sjunga i kyrkan också och nervositeten börjar smyga sig på :/ Lite jobbigt kommer det bli men roligt också ,hoppas bara jag sätter låten klockrent :)

//Elin

Av Elin - 23 december 2012 23:42

Tjâna !!!
Imorgon är det julafton och jag har inga jul känslor över huvudtaget. Det känns bara jävligt tragiskt att det är jul och lov å allt dä där därför att det här året har gått himmlans fort ska in veta, Nu har jag fan gått på gymnasiet i ett halv år och jag minns första skol dagen som om den var förra veckan asså det är helt absurt. HELT SJUKT !!!

I morgon ska jag sjunga i kyrkan också och nervositeten börjar smyga sig på :/ Lite jobbigt kommer det bli men roligt också ,hoppas bara jag sätter låten klockrent :)

//Elin

Av Elin - 21 december 2012 14:17

Mina fina gosisar <3

Av Elin - 19 december 2012 17:29

Tjäna Folket.
Den här veckan har gått skit fort och jag har inte hunnit med mycket alls.Ligger efter med en massa skolarbeten som jag VÄGRAR att jobba med under jul lovet och jag har inte köpt alla jul klappar än.... Å som grädde på moset är jag PANK och hela den här månaden har jag frågat Mamma och Pappa och skit mycke pengar så dom kan jag inte fråga om mera pengar.... Så vad ska jag göra?!????!?!??
Skriv gärna tips :)
//puss Elin

Av Elin - 18 december 2012 14:27

 

 Ett påstående jag har är att jag kan inte le men tänderna. Om jag gör det ser jag ut som en jävla galning.

men det är mmin åstkit och ni får tycka vad fan ni vill

Av Elin - 17 december 2012 14:30

1.Jag har varit på dejt och den sôg rôv
2. Jag har brutit näs benet och får inte spela handboll på 2 månader.
3.Har även fikat med fina vänner
4.Jag har festat med fina handbolls laget
5.Städat hallen ,som var roligt som fan.
6. Varit på fint lucia firande
7. Dekorerat fula pepparkakor:)
8.Fjantat runt på skolan med coola vänner
9.Något som jag verkligen gjort är att sakna den fina sommaren.
10.Det har kommit 1meter jävla snö i den här skit hålan

Ovido - Quiz & Flashcards