HandbollsElin

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin - 27 juni 2011 22:16

 4 juli börjar sommar jobbet på dagis !! ska bli ganska kul att få tjäna lite egna pengar... Hoppas inte ungarna är jobiga..   Den har veckan gäller det att bara chilla riktigt ordentligt ...Då .. HERRA  

Av Elin - 24 juni 2011 23:45

                 MIDSOMMAR <3

Min midsommar :Börjar dagen med kalas för min kusin som har fyllt 21 år ( grattis i efter skott "kigge")  Sen tillbringade jag trampbilsrallyt med Ann-sofie och Andreas ( Dom är syskon )   

    Efter trampbilsrallyt Gick jag hem till min morbror Johan och hans familj för att midsommar grilla       Där var det god mat och väldigt trevlig stämning .....   Men nu måste jag sova ... HA EN SKIT BRA MIDSOMMAR ALLESAMMANS!!



Av Elin - 21 juni 2011 22:45

Nu har jag varit på kalas hos Maja och Lina världens bästa "twins" Det var en överaskning så de var jätte kul... Fast nu måste jag sova ...

Av Elin - 21 juni 2011 14:15

nu är vi hemma    åååhh här kommer lite bilder från Karibien 2011.                                     Så här ser ett läger ut på Ladtjärn..

Av Elin - 18 juni 2011 07:45

NU ÅKER VI HERRRAAAA  

Av Elin - 17 juni 2011 20:31

Nu sitter jag och lyssnar på lite sommar hits och väntar på att Moa snart kommer  ÅÅHåh snart blir det att baka pizza bullar till i möra och lite film och fredags mys sen 



SES/ jag   

Av Elin - 17 juni 2011 14:37

  I möra drar jag å Moa på läger    Det ska bli "pip" kul i år ...

Av Elin - 17 juni 2011 14:18

Nu har jag inte bloggat på JÄTTE länge för jag har packat ner min dator,  för jag har renoverat mitt rum (vet inte hur renoverat stavas) .. Men det är NICE än då så har blev det har får ni lite smak prov   Här är fondväggen , Jag och Moa har målat (fast mest jag)   ÅÅåh för ni som inte vet var mitt rum helt mörkblått...


Ovido - Quiz & Flashcards