HandbollsElin

Alla inlägg under september 2011

Av Elin - 30 september 2011 19:02

  Har varit och hyrt en film, köpt godis och ska äta pita brod med mojs!! Jag ska göra allt för att bara TAGGA och ta det lite lungt inför serie starten i morgon för både A-flickorna och damerna.....Så några av oss i laget spelar två matcher på rad !!! det blir kkul men nu ska jag bara slappppppa Så PUSS PUSS

Av Elin - 29 september 2011 20:22

Hej har just fått ett sms  om att Handbolls träningen är inställd och nu får man väl sitta hemma och BLI rötttten ....Men måste ju öva på So provt på onsdag ..Så får väl göra det nu !! så puss åå kram !!


Av Elin - 27 september 2011 18:27

            FRÅN OCH MEE DU ...

Det var inte i går man lyssnade på den precis .... Men Hej föresten .. jag är typ ensam hemma och har skit tråkigt ....så sitter och pluggar på SO,MATTE prov och lyssnar på uråldrig musik. väntar på att klockan ska bli 20.40 för då ska jag gå på handbolls träning <3 Men jaoooo har nog inte så mycket mer och säga nu så TACKÅHEJ  

Av Elin - 26 september 2011 22:48

 

HEJ !! har just kommit hem från en jätte lärorik handbolls träning med Torsbys damer ... Lärde mig ganska mycket på den timmen ...men har haft fullt upp idag ...

Har haft "fotbolls" träning!! eller det var inte så mycket till fotbolls träning utan vi hade en miniavs på sesongen med bulle och dricka .. Lite trevligt snack och lite street fotboll .... BRA JOBBAT TJEJER EN GRYM SESONG !!! att komma 3:a är kanske inte så dåligt i allafall.... Men med tanken i handboll ....^^ så ska jag spela på matcher på lördag en med oss : A-tjejer och en Med :Dam laget det ska bli kul och en riktig utmaning....Men livet är inte bara sport utan skola oxå så på onsdag/torsdag har vi matte prov ...  Och vi får väl se hur det går ... men nu ska jag ta en varm dusch och äta en macka ses blir det sängen "punktochslut" pussåå karm,

Av Elin - 24 september 2011 23:00

                          TJA ! har just kommit innan för dörren efter en kul och lärorik dag...Har  varit och Riggat och ätit GRATIS pizza ! NICE!!  För i kväll har det varit (GIG) anternas Afton med en massa Torsby band (riktigt gryma sådana)och här är lite kort på några av medlemarna i ett av banden .....!!!

Av Elin - 23 september 2011 19:31

Har just varit på handbolls träning... det jag dåligt som fan var ur focus hela tiden ... inte kul alls...Men  har har No prov och fick VG !!! jätte bra för mig  Det är bara bra att få VG på proven så men får bättre betyg .... Men ... ja ja bloggar mera i morgon så ska jag berätta om vilken dag just jag har haft.... !! pusspuss

Av Elin - 22 september 2011 18:15

Av Elin - 21 september 2011 14:44

TJA

Nu har jag inte bloggat på ett tag, för att jag har varit för trött eller istället för att blogga har jag pluggat...  Men nu blir det lite blogg..

Har just lagt ner gitarren i fodralet, Det var ju jätte länge sen jag satte mig ner och verkligen spelat på den   Men det var riktigt kul att plinga på den lite.. aaa men nu ska jag plugga lite men ska blogga mer i kväll efter träningen !!

PUSS ÅÅ KRAMIS!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards