HandbollsElin

Alla inlägg under november 2011

Av Elin - 30 november 2011 22:06

 

Hej ! Här är en liten fjantig jag som är som jag är TYP ..

 Idag hade vi matte prov det gick bokstavligt talat  ÅT HELVETE !  Men livet går vidare.... Har varit hos min fantastiska mormor i dag och hjälpt henne att städa lite bla: putsa fönster och byta gardiner! Mycket trevligt att spendera lite till men MORMOR  Älskar henne SÅ! 

ÅÅ så vad det allt deta om jul klappar ..Har faktiskt köpt 3st  men har ca 7st KVAR   Men hinner väl... Men nu ska jag typ snart sova så PUSS PUSS god natt!!

Av Elin - 29 november 2011 22:36

   

Hej ! Nu ska jag dricka en kopp Te och se på "SEX AND THE CITY" sen blir det ätt sova och tagga matte prov i morgon första lekitionerna!!! PUSS PUSS ses

Av Elin - 29 november 2011 19:01

 Nu vankas det JUL här hemma klappar slås in och stjärnor och ljusstackar har blivit upp satta och jag har börjat små pynta lite mad tomtar och jul krubba    Jul är väl allt mysigt VA!!  Orkar inte berätta om helgen men har haft sjukt kul!! Och träffat underbara KOMPISAR <3 Men träning snart Så ses <3

Av Elin - 25 november 2011 07:30

Hej !! Nu om caa 1 timme så åker jag i väg till Gällstad !  så tack och adjö!!

Av Elin - 24 november 2011 19:11

      

GILLA LÄGET HEEYY! Tja i dag har livet varit så där.. Det går liksom upp och ner.

Men är ganska glad i allafall för att jag SKA till Gällstad i morgon och träffa Nea,Gabbi,Amandis <3  LÄngtar sååååå Mne nuy ska jag packa och sova lite innan träningen ... PUSS PUSS

Av Elin - 23 november 2011 22:15

 

Är en fett dålig  cam bild men skillnad är det i alla fall... GOD NATT <3 PUSS PUSS

Av Elin - 23 november 2011 14:26

   

Idag ska jag färga mig ! Har suttit och funderat på mörk eller ljus tillslut var jag tvunget att kolla på massa gamla bilder från när jag var "ljus"  och passa inte så bra i ljust så ska bli MÖRK! Får se resultat sen !!

Av Elin - 21 november 2011 16:30

   

 HEJ! I dag har jag kört upp  för moped kort så nu är det BARA teoriprov kvar! Så nu ska vi bara beställa tid och jag ska plugga och klara provet så har jag vipps ett mopedkort. Men nu vill jag ta en power naap  för är grymt  trött efter helgen ... -.-

Ovido - Quiz & Flashcards