HandbollsElin

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin - 30 juni 2012 19:58

             

Lite fotograf feeling :) Härom dagen var jag ute och fotade lite och blev ganska bra bilder om jag får säga det själv! :)

Av Elin - 29 juni 2012 21:32

 

 Nu blir det tagga Höljes i möra med en film åå salta pinnar :)

Av Elin - 29 juni 2012 18:27

 

Hej!

Nu var det allt ett tag sen jag bloggade, ett tag tänkte jag sluta blogga men nu så tror jag inte det.

Sen jag bloggade sist så har det hänt en del saker, som till exempel har jag varit i Barcelona som var helt underbart och spännande, Jag har slutat 9:an som både var fruktansvärt och skön och så har jag fått sommar lov och för tillfället sommar jobbar för att få det att klirra i kassan lite.

Bilderna som ni sett ovan är i från våran fina skolavslutning som blev av 14 Juni 2012. Där vi hade fina uppträdande av 9:ans elever samt kör och stipendie utdelning i kyrkan efter kyrkan så bar det av till salhströmsgården är det bjöds på 3 rätters och Top cats som var där och spelade plus ett härligt disco som varade natten lång. Att sluta 9:an känndes väldigt skönt just för tillfället men nu några veckor efter så känner jag mig lite osäker för att få stå på helt egna ben. Det ska ju själv klart bli roligt att få tests något nytt men jag känner ändå att någonting kommer saknas. Men någonting som var väldigt svårt att lämna det var min mentor Rolf, Han är den bästa någonsin han kommer alltid finns någonstans i mig.När det går tungt så kommer jag tänka på alla han roliga saker han har sagt under dessa 2 åren  dom orden kommer få mig på fötter och på bra humör <3 
Puss å kram Elin

Ovido - Quiz & Flashcards