HandbollsElin

Direktlänk till inlägg 19 juli 2013

Tillbaka från Sverige

Av Elin - 19 juli 2013 22:06

   

Hej mina vänner!

Har precis fixat klart, packat upp och så vidare. För jag har varit två dagar i Sverige(hemhem) och det har varit helt underbart.

I torsdags morse åkte jag till kongsvinger och sedan vidare till Edane där mamma och pappa hämtade mig. Efter de så tog vi oss en liten tripp till en gård där jag träffade alla mina fina vänner från GT. Skit mysigt. Vi tillbringade tiden på GT ända till natta och sedan åkte en mycket glad Elin hem till sin egna säng och sov jävligt gött.  Å idag så hade jag lång sovmorgon tills mamma tog insiativet till att åka och bada. Efter badet drog vi hem fixa lite, vi åt bland annat. Plus att jag fick träffa min kära broder som jag inte sett på ett tag. Trevligt värre. Men vid sex tiden gick bussen tillbaka till ensamheten och den obekväma sängen. Men man ska inte klaga för cash is king! Ja, å nu som sagt är jag här i lägenheten och det börjar bli dax för läggning för i möra är det dax för jobb.

Kramis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 22 augusti 2013 20:24

elinjarnry.blogg.se/   Nu har jag en ny blogg, Där kommer jag blogga från och med nu. Ska uppdatera oftare och vara en lite bättre Elin!!! ...

Av Elin - 19 augusti 2013 18:23

 Nu har jag inte bloggat på ett tag och det beror på att jag är jävligt trött på min blogg. Så om några dagar så ska jag fixa en ny blogg med en annan domän. Så håll utkik när jag öppnar den nya. Jag kommer inte göra något mera inlägg på denna blog...

Av Elin - 5 augusti 2013 22:07

Hejsan! Idag tänkte jag berätta lite om mitt jobb. För att jag har inte berättat något om det hitils och mitt liv är inte så intressant nu. Förutom att jag jobbar hela dagar, , sommarlovet är snart slut, jag ska på robin snart och jag är nog lite kä...

Av Elin - 3 augusti 2013 17:47

    Hejsan! Igår var jag,Karin och Kristian på Tusenfryd och åkte en massa karusell. Jag hade verkligen jätte mysigt och dagen blev väldigt lyckad! På kvällen så följde jag med Paulina till hennes föräldrar som nu förtillfället campar här i Os...

Av Elin - 29 juli 2013 21:16

              Hejsan! Nu var det ju ett tag sedan jag bloggade. Men det är på grund av att jag jobbat och haft en del andra aktiviteter för min under dessa dagar. B.la. Har jag och mina knäppaste vänner vunnit biljetter till fotbollsmatch...

Ovido - Quiz & Flashcards